تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال
سرخط خبرها

قلعه‌نویی در محاصره مصدومان سرشناس| از نیکبخت و جباری تا امیری و پورعلی گنجی

  • کد خبر: ۲۰۵۸۲۳
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
قلعه‌نویی در محاصره مصدومان سرشناس| از نیکبخت و جباری تا امیری و پورعلی گنجی
امیر قلعه‌نویی که در جام ملت‌های ۲۰۰۷ مجتبی جباری و علیرضا نیکبخت را به دلیل مصدومیت از دست داده بود این بار نیز از وجود وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی محروم شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۰۷  دو غایب بسیار بزرگ داشت که به علت مصدومیت نتوانستند در ترکیب تیم ملی به میدان بروند.

علیرضا واحدی نیکبخت و مجتبی جباری بازیکنانی بودند که نتوانستند دست امیر قلعه‌نویی را در جام ملت‌های آسیا بگیرند و تیم ملی از غیبت این دو بازیکن لطمه‌های بسیاری دید.

حضور نیکبخت و جباری می‌توانست به وضعیت تیم ملی در این تورنمنت خیلی کمک کند. شاید اگر این دو عنصر تکنیکی در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشتند، امیر قلعه‌نویی در بازی با کره‌جنوبی از گردونه رقابت‌ها حذف نمی‌شد.


اما سرمربی تیم ملی در آن سال هم نیکبخت که یکی از بهترین‌های ایران و حتی آسیا بود را از کف داد و هم جباری که در خط میانی استقلال می‌درخشید.

اما امیر قلعه‌نویی در حالی که در جام ملت‌های ۲۰۰۷ جباری و نیکبخت را از دست داد، بار دیگر تاریخ برای او تکرار شده است و این بار نیز باید در غیاب دو بازیکن با تجربه گام به جام ملت‌های آسیا بگذارد.

مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری، جدیدترین غایبان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شوند. این دو بازیکن باتجربه به دلیل مصدومیت‌های سنگینی که برایشان به وجود آمد، نتوانستند عازم قطر شوند و تیم ملی را در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا همراهی کنند.

بدون شک نبود این دو مهره مهم، کار امیر قلعه‌نویی را دشوار خواهد کرد. مرتضی، در قلب خط دفاعی، مهره قابل اتکایی بود که در غیابش روشن نیست بازیکنانی همچون کنعانی‌زادگان که قرار است در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان بروند، چگونه می‌خواهد جای خالی این بازیکن را پرکند.

حال شاید قلعه‌نویی از غیبت امیری به دلیل تعدد بازیکنان تکنیکی لطمه آن‌چنانی نبیند، چون در پست امیری بازیکنان هجومی پر تعدادی حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->